25 Ocak 2010 Pazartesi

SEVMİYORUM Kİ...

Sevmiyorum ki ben,uykumun en tatlı adında avaz avaz adımın bağırılmasını...
sevmiyorum ki ben,karnım tokken illa ye denmesinden...(tamam kilo alayım da zorlu olmuyor)
sevmiyorum ki ben,ilk söyleyeceğim seyı hep son söylüyorum sonra yalancı oluyorum...
sevmiyorm ki ben,maskemi takıp oynamayı...
sevmiyorum ki ben, öfkeliyken hiç kızmamış gibi gülmeyi...
sevmiyorum ki ben,dolabımı actıgımda çileklerin bitmesini...
sevmiyorum ki ben ,metroda otobüste eski sevgilimi görmeyi...
sevmiyorum ki ben,kordonda ele ele dolaşan çift görmeyii...
sevmiyorum ki ben,çok konuştuğum zaman hadi artık sus denmesini böyle rahatlıyorum
sevmiyorum ki ben baklayı kerevızı galatasarayı bozyakayı....
sevmiyorum ki ben herşey benim olsun felsefesinde olan kızları....
sevmiyorum sakallı,köseli ayakkabılı erkeklerı....
sevmiyorum ki ben yürürken yolda karsıdan gelenın suratıma aval aval bakmasını...
sevmiyorum ki ben kahvaltı hazırlamasını....
sevmiyorum ki ben yalan soyleyıp hıcbısey yokmuş gıbı davrananları
sevmiyorum ki ben beni olduğum gibi kabul etmeyenleri...
sevmiyorum ki ben gidenleri...
...................................vs

Hiç yorum yok: