25 Ocak 2010 Pazartesi

terazi....

hayat bi dengeli terazi...
kalp ve mantıgın dengesi...
benım terazimde mıktanıs cuvalı var denge problemi var ruhumun...kadifeden ilmekler atılmış sanki herbir hücreme.dokundugum an yok oluveren mutluluklar büyüsü...her yeni yılda bi sayfa açtım hadi bakalım tertemiz dersin...ylın ıkıncı gunu demeden sayfan kırlenır bı ılkokulu cocugu kadar hırcın kullanırım sayfaları ben illa üzecek bi neden vardır nasılsa himayemde...ya bi dostum aramamıştır ya anneme kızmışımdır yada gidene gitmiştir yarım aklım....öle beylik cümleler sıranır ağzımdan bundan sonra böyle diye başlayan iki adım ötede biten tüm sözler sinirle hırçınlıkla karşılık veririm ben yargılamalara anlık kararlar alırım ardından...
bir türlü gitmeyi adam akıllı beceremem...bir dostun dediği gibi bin km öteyede gitsen aklın ruhun seninle...benim terazimde yer yok dengeye...

1 yorum:

volkan dedi ki...

hani insanlar kendilerini anlatan yazıları sözleri yere göğe koyup onun için yorumlar yapamazya işte ben şuanda o duyguları yaşıyorum mükemmel bi yazı yada şiir her neyse artık... (volkan)