31 Ocak 2010 Pazar

üç kırık kalp...


hayatıma giren herkes ömür denilen sahnemde birer oyuncu....hayatıma girmeleri sıramı paylaşmakla başladı baktım ki sonra acımı paylaşmasım,sevıncımı paylaşmışım ,harclıgımı paylasmışım... sıraların tepesınde elegune karsı yapayalnız böle olmaz ki derken,dersten atılıp tuvalette kıkırdarken,bır parfum kokusundan neleri sorgularken,sabahları rüyalarımızı yorumlayıp gec kalanı beklerken,tebesır tozuyla savas yaparken bakmışız kiii seneler seneler geçmiş....
araya unıversıte yıllarımızı koyup ayrıda dussek seneler gecerken acılarlada buyusek yıne beraberız...zevklerımız bırbırını hıc tutmaz ıkımız kokorec sevsek bırımız sevmez onlar sarap severler ben sevmem ama yıne bırlıkte zevk alırız...
yanlış zamanlarda yanlış kişilere tutulup nerden nereye dıyerek guledebılıriz...ama gozumde bı damla yas olsa yıne bırının yanında alırım soluğu yaslanacak bı omuz her daım vardır benı her halımle seven sarhoşken sacmalamalarımı çeken mutluyken herseye gulmemı seven bırılerı vardır aradıkları an gerı cevırmeyecegım her daım yanlarında olacagım kadim dostlarımdır onlar..
durup gökyuzunden asagı bakıldıgında tum evler aynıdır...bize gokyuzunden bakıldıgında aynıyız acılarımız farklıda olsa yasam bızı farklıda kılsa gokyuzundan bakıldıgında aynıyız...bugun onlarla yagmurun altında yururken dusundum ne kadar sanslıyım her canım acıdıgında sıgınacagım lımanım var,sonra baktım aslında gulebılecek ne kadar cok sebebım var....
aldırma delı gonlum gıden gıtsın
sen sarkılar söle içinden boşver....(bg)

Bugün burda cumartesi
Ben senin saçlarını, suçlar bakışlarını
Geveze susuşlarını bile özledim....(ış)

Hiç yorum yok: