1 Şubat 2010 Pazartesi

değişik bi gün....

ruh halime bakılırsa sabah bi enerji bi enerji ıspanak yemiş temel reis kadar güçlüydüm:)))sanki hiç birşey olmamış ruhumda can kırıklıklarım yok hepsını ustaca sıvamışım geçmiş gitmiş tüm acılar...
sahilden gecerken servıs ufak su damlacıkları suluyordu camdan cocukken yaptıgım gıbı her damlayı ellerım takıp etmek ıstedım ama buyuktum işte gözlerimle takip ettim her damlayı her giden gibi buharlaşıp uctu tüm yağmur damlacıkları...
sanırım 1 yılda öğrendiğm tek şey imkansız diye hiçbirşey yok...yeter ki istemesini bil,uğraş çabala gerisi sen istemesende gelir..ve yazgı denılen seyın onunde kımse duramaz ıster buna mukadderat dıyelım ıster kader...gecen sene bu zamanlar ada sahıllerınde bı resturantta gelen bı teyzenin dediği gibi''HERŞEY ALINYAZI SURANA NE YAZILDIYSA O OLUR''...Bugun bı kere daha anladım alnına ne yazıldıysa o oluyormus...bugun bı kere daha anladım ben çok şanslıyım:)))

Hiç yorum yok: