27 Şubat 2010 Cumartesi

haftanın yorumu...

evet bır haftanın sonuna gelıyoruz...yarın yuksek ıhtımalle pazar...olumsuzlugun ruhumun tum koselerıne yayıldıgı bı haftadaydım...1 ay oldu deneme surecı denılerek calıstırıldım ve benden ıyısı geldı şutlandım:))1 ay boyunca hayal kurmakta haylı basarısız ben hayaller kurdum,,,calısırsamla baslayan tum hayaller çöp kutusundaa...bır gun ıcınde aradıgım tum numaralar mesgule aldı sanırım bunun adı da tesaduf...
blogumun 10.izleyenide teşvik etti,bende hadi onun blogunu ızleyım dedım:)tesaduffff bende 10.izleyen olmusum...
aksam yemeklı mısafır agırladım cok sevdgım bı dost ve aılesı...babamın enfes yemeklerı eslıgınde devam ettık sohbet bıttı muzık devreye gırdı..arkadasın sesı guzel olunca sevdıgım tum sarkılar ardı ardına gelınce aslı sarhoşş...genelde sarhoş oluncaya kadar içen biri değilim 2bardak votka ile biter yani ama bu sefer içtikçe icesım geldı bende anlamadım...gecenın bıtımınde bızım kız aldıgı ceyızlerı getırdı ben onları tasırken yuvarlandım...sabah mı enfes bı sabahtı cok fazla ısım sayıklamışım evdekılerın soyledıgıne gore:)bırde ayagım şiş vurdum hatırlamıyorum herhalde...topal naciye oldum:))
dilerim bu hafta olumlu olur tez zamanda bi işe kavuşurum...aşk????belki başka bahara beni bulur....

Hiç yorum yok: