24 Şubat 2010 Çarşamba

ne kadar büyürsen büyü sen hep küçük kalacaksın!!!


evet sanırım bu cümleyi bugün bir kez daha kanıtsamıs ruhumun en derin köşelerini kazımış bulunmaktayım...ne kadar buyursem buyuyeyım babam ve annem gözünde küçük kalacağım...
nasihatları sevmem ben herkes gibi...çünkü nasıhatlar doğruluk içerir her defasında...sonra yanlışlarını tokat gıbı yuzunede vurur...yeterince agresifken nasihat dinleyemiyorum dinlesemde sonunda hırcın bır kedıye donusuyorum...
aslında şölede bi gerçek var ben ne kadar buyursen buyuyeyım küçük kalıcam...yasım 40da olsa pamuk seker sevıcem,yine oturup çizgi film izlicem,hayalini kurduğum barbie bebek evini gördüğümde iç çekicem,ama hala 18lık bı cıtırım:)bazen buna cok pıs bozuluyorum ama ...yasımı soledığımde ınsanların tepkısı hosuma gıtmıyor deıl 5yas fark edıyoo sonucta:)30a 7 kaldı tuh tuh:)
yıne tum hıncımı yanlıs kısıden cıkardım,gıdıp gonul alma vaktı please:(

Hiç yorum yok: