19 Mart 2010 Cuma

beynimin on/off düğmeleri olsun arada sussun!!!

beynim durmadan konusuyor yine susturabılene askolsun...ev dolup tasıyor sanırım evdekı sutler ve meyve sularıyla bır cafe ısletebılırım 1 ay...kahve yapmayı ogrendım gelen mısafırler sayesınde artık daha bı kopuklu kahvelerım bg buna bence sevınmelısın:))babamın yorumuda cok hoş artık istemeye gelebilirler kahve yapmayı ögrendın:)iyi de baba beyaz atlı daha gelmeedi ki demek geldi içimden sustum:))
babanem bile yalnızlıgımı kanıtsamıs durumda tel calıyor aksam kadım dostum bg:)
-kimmiş o..
-arkadasım babaanne...kız arkadasım...
-erkekte olabilir canım
-yok valla kız arkadaşım
-daha bulamadın mı bitane...allah iyi yerlere düşürsün kızım:)
işte babanem bile yalnızlıgımı biliyor.gelen ahali zaten evlenmeme duumuma takmış...evlenmıcem evlenmıcem daha yapılacak işler var...hem ayaklarımı yerden kesen beyaz atlı daha gelmedı ...
belkide öle bişey yok gelmıyecek hiçbilmiyorum...
offf pasaportta tamam vıze kaldı gerıye zormuş bu işler parmak izi falan..
şom ağızımı yine actım babama otoparka park etme bişey olucak dedım nıtekım oldu araba bozuldu...
tuhaf bi heyecan başladı ya ciddi ciddi gidiyorum ben...beynımdekı sesler yankılanıyor karmaşık durumdayım gelmiş geçmiş tüm anlar karısmıs durumda bir lisedeyim,bir üniversiteye gidiyorum kendime geliyorum gülüyorum bulasık yıkamanın bu denli eğlenceli olduğunu bilmiyordum dogrusu...
sonra tuhaf ruyalar goruyorum sureklı aynı ınsanlar... yok evlenıyolarmıs,yok çicek veriyolarmış...tüm inandığın gerçekler bir haftada yalana dönüşebilr mi???evet dönüşür bende şaşkınım hala bir anda yok oluvermiş pinokyo bir kucak dolusu yalanla...arkasından güle güle diyoruz yapacak birşey yok....
BİRİ BEYNİMİ SUSTURSUN...

Hiç yorum yok: