16 Mart 2010 Salı

dönüyor işte dünya...

en sevdiğim mevsimdir bahar çicekler açsın,kuşlar ötsün...ama bu aralar içimde kasırgalar kopuyor...şiddetli yağmurlara gebe bedenim her gece yastıkla kavga eder durumdayım uyku diye birşey yok anlayacağın...
sorgulama dönemindeyim yine...arada kamlumbağalar gibi kafamı saklamak istiyorum gövdemde yok olsun...kimseyi duymamalıyım kimseyi görmemeliyim...uzun otobüs yolculuklarım gibi benliğimi dinlendirmeliyim...cama yüzümü yaslayıp herşeyi sorgulayıp kendimle konuşmalıyım...indiğimde yenibir ben yaratmalıyım benliğimden...olanaksız şu durumda evden dışarı çıkmam bile...
dayanamıyorum haksızlıklara...
dayanamıyorum şu dengesiz insanlara...
dayanamıyorum aldanışlarıma....
DÖNÜYOR İŞTE DÜNYA GECE OLUYOR GÜNDÜZ OLUYOR NESE BİTMİYOR İŞTE....

Hiç yorum yok: