6 Mart 2010 Cumartesi

son3 ay içinde acilen yapılması gerekenler...

1)acilen ingilizceye adapte olmalıyım...çalışmalıyım,konuşmalıyım,
2)mutsuzluk diye birşey tanımamalıyım çünkü ailemin bana ihtiyacı var...
3)kardeşime vakit ayırmalıyım...yavru kuşum benim...
4)boyaları alıp çizim yapmalıyım...
5)oturup kalıp çalışmalıyım...
6)para para para...İŞ BULMALIYIM...
7)görünüşümü deiştirmeliyim en acilinden sıkıldım bu ara bu halımden....
8)lensı almalıyım yakından otobusler benı ezıcek goremıyorum...
9)aramamalıyım,sormamalıyım,bilmemeliyim,görmemeliyim...
10)tel numaramı deiştirmeliyim...anlamsız numaralardan aranmalardan sıkıldım...
11)spor ayakkabı almalıyım
12)kol düğmelerini almalıyım...
13)kot pantolan almalıyım...
14)begendıgım gomleklerı almalıyım
15)dostlarımı ıhmal etmemelıyım onlar edıncede trıplenmemelıyım...
...

2 yorum:

stuven dedi ki...

ee liste hazır sırasıyla yapması/alması kalmış:)

peri tozu dedi ki...

iş bulduğum an başlıcam alışverie:))