3 Mart 2010 Çarşamba

TANRININ KULAĞI BENDEYMİŞ...

AĞLAMAKTAN USANMAYAN BİRİYİM...SAATLERCE AĞLAYABİLİRİM,HİÇ BEKLEMEDİĞİM ANDA SÜZÜLÜR GÖZYAŞLARIM...COCUKKEN DE CANIM YANDIĞINDA AĞLARDIM,AMA GÜLERKENDE AĞLANIRMIŞ... İLK GÜLERKEN AĞLAMAM ÜNİVERSİTEYİ KAZANDIĞIMDA OLMUŞTU SEVİNÇTEN GÜLERKEN LANET DİYE ADLANDIRDIĞIM ŞEHİR İÇİN AĞLIYORDUM...GİDİYORDUM....
BUGÜN YİNE SEVİNÇTEN DÖKÜLDÜ GÖZYAŞLARIM...HANİ PAZAR GÜNÜ GİDİLMESİ GEREKEN YERLER DEMİŞTİM İMKANSIZ DEMİŞTİMDE İTALYA İÇİN SANIRIM YURTDIŞINA GİDİYORUM...NERESI OLACAĞINI BİLMİYORUM GİDECEĞİMİ BİLİYORUM FARKINDA DEĞİLMİŞİM AMA TANRININ KULAĞI BENDEYMİŞ...
ÖĞRENDİĞİMDE BGLE 1 SAAT ÖNCE KONUSMUSTUK BİR FİLM AFİŞİ KÜÇÜKPARKTA DİKKATİMİ ÇEKMİŞTİ...PARİSTEN Bİ GÖRÜNTÜ... ALIP ODAMIN TAVANINA ASICAM BELKİ HIRSA GELİRİM GİDERİM DEMİŞTİM...1 SAAT SONRA TELEFONLA MULAKATA GIRECEGIMI OGRENDIM...SEVDİKLERİMİ ARADIM SONRA...SEVEBİLDİKLERİMİ...
DİPE VURMUSTUM YİNE CANIM ACIYORDU YA KÖR KUYUDAYDIM BEN Bİ EL BEKLİYORDUM ÖLE İHTİYACIM VARDI Kİ Bİ OMUZA BENİ SEVECEK Bİ YÜREĞE BAZEN ÜRKEK Bİ KEDİYE DÖNÜŞÜYORUM CANIM YANDIGINDA KORKUYORUM SAHIBINE SIGINAN KEDİ GİBİ BİRİNE SIĞINMAK İSTİYORUM BULAMAYINCADA KENDİ ÇIĞLIKLARIMDA BOĞULUYORUM...TAM BOGULDUĞUM ANDA CIKAGELDİ İŞTE BU MUCİZE...
HİÇBİŞEY BİTMEMİŞ ASLINDA BELKİDE YENİ BAŞLIYOR...

2 yorum:

stuven dedi ki...

ben kolay kolay ağlayan biri değilimdir ama ağlarsam sağlam ağlarım:) yurtdışına gidecek olmana çok sevindim. olurda george clooney e rastlarsan benden bir selam söyle:)) o da benim selamımı bekliyordu zaten.

peri tozu dedi ki...

ne demek iletirim selamını:)))