4 Nisan 2010 Pazar

haftanın yorum...29marthaftası..

evet sıradan bır haftaydı deişik hiçbirşey yok...ingilizce kursu dışında hoca taktı hep aynı insanla eş yapıyor beni bi ben onun annesi o oluyorum o benim cocugum...korkuyorum sevgilim olmasın...acayip eğlenceli geçiyor...günlük sıradan hayatımı değiştiriyor ve kahkahalara boguluyorum...herkes bi alem çünkü kursta pazartesi turcell reklamı cekıyoruz turcellinin çekim gücü:))
dün alışverise gittim kendime pek bişey alamasamda ufaklığa muhteşem şeyler aldım...küçük minicik bir insan olmanı faydaları o kıyafetlerın sahıbı o olsada arada giyme özgürlüğüm var...alsancak sokaklarında yürürken fark ettim herkes bırbırıne benzıyor o muhtesem edalı dalgalar,ablaların o topuklu ayakkabı sesleri,çakma sarışınlar,birde konuşma tarzları o kadar incelmeninde ne gereği var canım:)neyse bi ton şey beğendim sonra almıcam almıcam ve amactan sapma diyerek içimdeki sesi susturdum susturmasaydım nolurmuydu???tüm paramı bitirdim:))
pragla ilgili korkular basladı dun alsancakta kaybolmam bu korkuları daha bır buyuttu...pragta dil bilmem yurt bilmem garanti kaybolucam ben...cantamda ekmek kırıkları bulundurayım bari...
mükemmel bir hafta olmasada bir haftada bitti işte:)))

Hiç yorum yok: