20 Nisan 2010 Salı

haftanın yorumu...gecikmiş ama...

bahar gelmiş neyime...valla agresıflık yok öle relaxım ki ben bile şaşırıyorum gülüyorum geçiyorum herşeyi...nese işe başladım hayırlısı ile mutlu umutlu bakalım eski iş yerim şu şef denilen insanları oldum olası sevmem...üst olmuyacak başımda illla kii:)birgün olurdu şef falan olursam işi bilmeyen kimseyi ezmicem, bagırmıcam...yapabilirim bunu gecen yıl stajerlerim yuzunden az fırça yemedım şef bozunutlarından bagıramıyordum yanlısta olsa sorumlusu bendım:)şu kavga ettiğim şef bozuntusuyla yemekhanede karsılastım allahım ölücem snirden her yerim titriyor...bende böleyim ikolay geçemz öfkem...
sacma sapan ruyalar goruyorum her uyandıgımda gogsumde bır agrı anlamıyorum uykunun benı dınlendırmesı gibi bir durum yok yani rüyalarımla yoruluyorum su gunlerde ucurumlar,camurla oynayan cocuklar her nevı sey yani...
hala ne sevenım var ne sevdıgım....

Hiç yorum yok: