8 Nisan 2010 Perşembe

TERK-İ DİYAR...

ayarlarım bozulunca benim hep bu şehri terk edesim gelir...örnekleri hayatımın geçen 5 senesinde görmememiz pek mümkün...
*bucakmacerası:evet bay kye asık oldum olalı bu sehrı terk edesım vardı sonumuz yoktu çünkü bir gelgit seyrinde ilerleyen bir ilişki.. adam 2 sokak aşağıda oturunca karşılasmamak adına,unutabılmek adına bir kaçıştı...
**adamacerası: bucaga gider yine adamın birine kör kütük aşık olurum,sonra nolur adam 3 yılın sonunda terk-i diyar olur...bunalımın beraberinde bendeniz işten istifa ederim...işsiz kalan ben evde bunalımınca gider resturantta kasanın basına otururum...gelsin pideler gitsin kebaplar...ama bir deyim vardır hani tilkinin dönüp dolaşacağı yer kürkçü dükkanı...
***valla herşey üstüme üstüme geliyor...bilmiyorum BENİM BU ŞEHRİ TERKE EDESİM VAR....

Hiç yorum yok: