26 Mayıs 2010 Çarşamba

dut güzel bir meyveymiş...


cumartesi yagan yagmur uzerımde ne kadar depresif bir etki bıraktı ınanamazsın herseye bagırabılırım gelen tum musterılerı bogabılecek kapasıtem bıle vardı...nese magazayı kapattık işte giDİyoz kızları durdurdum dhl önundekı agaca uzandım en alcak dallardakı dutları bır guzel yedım yagmur yıkamıstır dıye dıye yedım bı baktım kızlarda basladı yemeye...
şimdi her istediğimi alıp gelen muhteşem insan babamın aldıgı dutları yerken yazıyorum ve DUT GÜZEL BİR MEYVEYMİŞ...

4 yorum:

qezeqen23 dedi ki...

dut un rengide bide siyah olursa tadına ve yemesine doyum olmaz. onu yerken her yerin kırmızı kırmızı oluyor üstü başın batıyor asıl tadı da o zaman çıkıyor aslında :D AFİYET OLSUN :D

peri tozu dedi ki...

AMA KIRMIZI DUDUN LEKESİ ÇIKMAZ:)

qezeqen23 dedi ki...

tamam işte asıl zevkli olan kısmı zaten orası :D

peri tozu dedi ki...

aaaa ben bayaz dut yıyorum ama söz kırmızı dutta yicem:)