9 Mayıs 2010 Pazar

haftanın yorumu hıdrellez haftası...

*acayıp bır haftaydı annelergunu için yoğun iş temposu halinde geçti gitti...
**salı günü acayip bir telefonla şaşırdım...yeterınce işle dolu konuşmada olsa iyiyim diyebilecek kadar dürüsttüm...özlemişim...
***carsamba hıdrellezmiş ben bunu balkondakı taslardan yapılmıs iş yerim ve ufaklık için yapılmış okulla fark ettım yataga uzanıp babanemle yaptıgım dedıkodunun ardından dilek diledim...annem her hıdrellez böle dilekler diler gün dogumundada bozar...evet unıversıteyı kazandıgım yıl bend eyaptım gercek oldu olamdı degıl kocaman bır okul bırde kalp yaptım...sonunda ne mi oldu hüsran:)
****cuma cok fenaydı herhalde bır gun bu kadar uzun olabılırdı yoruldum yoruldum...
*****bu haftasonu bg goremedım buyuk bır eksıklık hıssdıyorum... çok fazla deikodu birikti...
******şu bir türlü tanıştırılamayan bayU ile tanısamayalı kacıncı hafta bılmıyorum...
*******evet yavas yavas su lıstedekı yapacaklarımı yapıorum SACLARIMI BOYATTIM...EVET YENI BIR BEN YARATTIM:)))

Hiç yorum yok: