29 Haziran 2010 Salı

ankara...


iki soru için gittim ankaraya...
okuyor msun
ne için gidiyorsun
allahım allahım onca yol bu ıkı soru içinmiş...hanımefndı sordu bız cevapladık işte sonra sıradakı sıradakı derkende bıttı gıttı...grup parcalandı halıyle benım canım kurs arkadaslarım(sınırler)benı ölece bırakıp gıttıler...bende ıkı kız arkadas birinin eşide gelmiş ve jax ile takıldım tüm gün süperde geçti hani...biletleri erkene aldık haliyle saat 11ekadar ankarada napardık...şaka gibi ama paramı iade ettiler tanrım sen çok büyüksün dedim bir kere daha:))sonra kızılayda mukemmel bır kahvaltı yaptık izmirde yok bölesi yada ben görmedim diyelim jax var olduğunu söledi gerçi...sonra hadi bakalım anıtkabir...
ankara güzel bir yerde insanları yol tarıf etmeyı bılmıyor 20 dk yuruyun dıyolar sola don dıyolar aslında saga donmemız gerekıyor falan topluca teşis bu konuldu yol tarıf edemıyorlar...
ankara guzel bır yer taksı cok ucuz her yere neredeyse taksıyle gıttık
ankara güzel bir yer ama ben uykusuz anıtkabırden bırsey anlamadım...
anıtkabır mukemmel bır yer cok fazla gezemedım ama guzeldı...
anıtkabır aslanlı yoldan ınerken baslayan yagmur doluya cevırınce korktum4 kişi bir şemsiye altına gırdık ıslandık mı tabii kide evet:))sonunda hey taksı!!!metroya ınıp garaja ınmemız felakettı koşmayı sevmıyorum ki ben)))
fark ettımde yol maceramı anlatmadım allahım 8 saat gcmek bılmedı sagımda solumda bırı oturunca uyumamın mumkunatı olmadı zaten atacanın horlaması takdıre sahan...donus yolunda da benı uyandırabılene ask olsun jax bile umrumda olmadı valla:))jax kım dıye merak edenlere eglencelı bır tıp işte beni güldüren insanlar ilgimi çeker hep baya bir ilgimi çekti...aksam face ekledıkten sonra husranda olsa sonu yınede pragta eglenecegım kafa dengı ınsanlar varmıs dun buna bır kere daha anladım:))

1 yorum:

masal dedi ki...

Dün Ankaradaki tarafik çok kötüydü.Anıtkabirin önünden de geçtik:)
Yol tarif etmeyi bende hiç beceremem.
Ankarada yaşarken nefret ediyorum.Ama uzak kalıncada çok özlüyorum.Seviyor muyum,sevmiyor muyum hiç bilmiyorum..