27 Haziran 2010 Pazar

evet bir liste kapanır bir liste açılır ...


insanoğlunun ihtiyaçları biter mi:))
1)iskender döner istiyorum şöle caz diye dökülmeli sosu:))
2)kordonda denize nasır bır yerde oturup bıramı yudumlamak istiyorum:))
3)ykmde begendıgım o muhtesem topuklu ayakkabıları ıstıyorum...
4)antonio banderas2ın bu kadar yakısıklı olduğunu bilmiyordum taaa ki o parfümü keşfedene kadar evet onuda almalıyım gülmeyin film kültürüm sıfır benım :))
5)valla denize istiyorum bronzlaşmam lazım da vaktım kalma
dı sankii...
6)ucağa binme korkumu ve şu kan görünce bayılma durumunu yok etmek istıyorum..
7)bol pantolonlar var ya onlardan da istiyorum...
8)çiçekli elbise istiyorum kendım dıkmelıyım ama...
9)hayatımdaki dikenli telleri yolmak istiyorum kanasın varsın her yerim etrafımdan gitsinler hergun varlıkları canımı sıkıyor...
10)insanlara kızıp ofkelenıp sırf baskası uzulmesın dıye susuyorum ya susmamayı ogrenmek ıstıyorum
11)praga bg de gelse nolurdu??pragta cılgınlık yapmak olanaksız gozukuyor mesala:))
12)aşk istiyorum!!!


2 yorum:

masal dedi ki...

banderas yakışıklı değil.:))

peri tozu dedi ki...

bende uzulmeye baslamıstım kımseler yorum yazmıyor...tamam yakısıklı degıl hoş bir adam:))))