2 Haziran 2010 Çarşamba

gerısı hıkaye:))

allahım yine tepemin tasını attırıyor şu insan yavrucukları...
güne güzel başladım aslında sabah uaynadıgımda dısarda yagmur yagıyordu kocaman bır bardak sutum eşliğinde balkonda yağmuru izledim gece o kadar geç yatıp nasıl böle dinamik kalktım inanın bende bilmiyorum...bu aralar yine uykusuzluk problemı cekıyorum melısa cayı demeyın yararı yok:)nese işte insanlara hayatımdaki yerlerini anlatmanın yolunu yordamını biri bana anlatabilir mi?onca sey gecmıs ustunden sen gel ufacık bı sebepten dostum deılsın de cocuklar bıle bunu soylemeyecek kadar gururlu...bazen yaptıgım ıyılıklerıde yuzume gozume bulastırıyorum...magazadan uretıme cıkınca halıyle mesaı kalınca yemek verılıyor bendeniz yemekle aram olmadıgı için bitiremediğim için yavrucuklarıma indiriyorum bu bile laf oldu...anlamıyorum bu insanları herseye neden bu kadar karısırlar ben ki kimseye karısmayan bırı hayatımda olan ınsanlarla mutluyum gerısı benım ıcın hıkaye:))

2 yorum:

Begonvilli Ev dedi ki...

İnsanlar eleştirdikçe mutlu oluyorlar. Çünkü kendi eksikliklerini bu şekilde kapadıklarını sanıyorlar. Oysa bunun için harcadıkları enerjiyi kendilerini geliştirmek ve daha hoş görülü olmak için harcasalar daha fazla yol alacaklar.

Aynı eleştirileri ben de alıyorum. Hatta dağ başı denilebilecek bir yerde, dönümlerce boş arazide şehirden özellikle getirilip atılmış aç köpekleri görünce dayanamamış ve çöpe gidecek yiyecekleri bahçenin çok uzak bir köşesinde onlara vermiştim. Ne mi oldu? Hastane yönetimine şikayet edildim. Yapmıyorsunuz, hiç olmazsa yapanları zor durumda bırakmayın.

peri tozu dedi ki...

kesınlıkler haklısın eleştirelere ayırcakları zamanları kendilerini geliştirmek için uğrassalar daha ıyı olurdu...