13 Haziran 2010 Pazar

haftanın yorumu7hazıran haftası...

*yoğun bir haftaydı bir sürü koleksiyon yürütüyorum.aksilikler bir birini kovalıyor iş yerinde tüm soruları çözmeye çalışmanın stresi yorgun düşürüyor beni.eve geç geliyorum kendımı bıle aynada zor gorur oldum şu günlerde...
**bugunun kendıme bakım gunu ılan ettım aynalara kavustum eskı saclarıma kavustum özüme döndüm yanii...
***vize işlemleri tamam gibi en azından ben belgeleri teslim ettim...günler ilerledikçe heyecan basıyor çok fena ama...
****soğuk biramı alıp sahil kenarında oturup içmek istiyorum...
*****zaten çok az insanı kaydeye alıp pek azına kafa yoruyorum.onuda cehennemın en derın yerine yolladım sadece işim gereği her sabah yüzü görmek zorunda kalıyorum...daha önemsenmediğini nasıl gözüne sokabilirim ki???
******pazar sabahı süper kahvaltıyla başladı...sonrası mı ne siz sorun ne ben söyleyim???
*******kuzemın doğmasına çok az kaldı sabırsızım fena halde ben tez canlı bır ınsanım herşey bir an önce olmalı...bir gün cocugum olursa ben nasıl 9 ay sabredıcem tanrım???
*******bir iş başvurusu yaptım gidicem ama bazen gitmek değil mühim olan dönüştür asolan...
dönüşümü merak ediyorum kaygılanıyorum aslında iş bulmazsam çok kötü olacak şu gitmemi ağzına dolayan insan yavrucuklarına malzeme olamak istemiyorum:(
********evet haftanın ıkı favori şarkısı
ferhat göcer zifiri...sözler süper şiddetle tavsiye ediyorum
sıladan alaın delon kıpır kıpır bir şarkı bayıldım....
***********alaın delon nerelerde bilmiyorum...gelicekte beni bulacakta sevicemde mutlu olucam da oooooo ölme eşeğim ölme....aşka inancım kalmadı:(((
**************son olarak herkese İYİ HAFTALAR...

Hiç yorum yok: