20 Haziran 2010 Pazar

pazar pazar...

sıradan birgün süper bir kahvaltı üstüne kahve keyfi...
gazetelere bir göz attım...
kadim dostum geldi,öle birikmiş ki dedikodular 2 saat bile yetmedi özlemişim hemde nasıl...seviyorum işte bu duyguyu özlemek yokluğunu hıssetmek sımsıkı sarılınca sevgıyı hıssetmek...pragtan gelınce yapacaklarımızdan konstuk kısa bır tatıl planı bılem ekledık...
Daha güçlü, daha sakin.,Daha mutlu, daha suskunDaha olgun, daha kırgınDaha yalnız, daha yorgun...FONDA CANDAN ERÇETİN PARÇALANDIM DİNLİYORUM NESE KAHVEM GELMIS KUAFORDEYIZ VALLA BENIM İÇİN DEĞİL BU SEFER ANNEM İÇİN...

2 yorum:

PUZZLE dedi ki...

hayattaki en güzel şey insanın dostluk ilişkileri,malesef her dost gördügün insan dost olmuyormuş bazen dost dedigimiz güvendigimiz insanların gerçek yüzünü ergeç anlasakta tek bir söz çıkıyor yazık çok yazık.Neyse önemli olan bunun farkına varabilmek bu yüzden çok şanslıyım.umarım sizin dostlugunuz hep bu şekilde özlemlemlerle geçer,alllah bu güzel birlikteliginizi ve paylaşımlarınızı bozmasın....Geçer dediklerimi geçirdim! Biter dediklerimi bitirdim! Nefret ettiklerimi sildim,sildim yeter dedim! Geride bıraktıklarım hesap sormaya kalkmasın o yüzden bana. Farkında olduğum için var oldunuz, vazgeçtiğim için bugün yoksunuz.... O yüzden dost görünüp acıtanlar siz ne yapın biliyormusunuz ? Bir daire çizin, içine girin ve kendi çapınızda eğlenin

peri tozu dedi ki...

ınan bana dost bulmak zor gıdenler oldu kalanlar oldu hayatımda yanılgılarım aldanmalarım...kadim dostumlada az şey yaşamadık ama hep diyorum iyi ki var...kaybedilmeyecek güzellikte dostluklar yasarsın,bırak dost gorunenler kendı capında eglensınler...