19 Haziran 2010 Cumartesi

şok şok ama sevindirici bi şok:)))

yogun bır haftayıda gerıde bıraktık...güldük,ağladık,kırıldık,kırdık geçti gitti...
nasılsın diye sormayın bana bir ton bahaneyi sıralama potansiyelim var....
sonrada yana yakıla dert yanmaya başlarım....
inan bana ortada sorun dıye bısey yok....
alışılagelmiş insanlar alışagelmiş davranışlar yoruyor beni...
yaa birgün olsun şaşırtın beni diyorum söylediğiniz söz farklı olsun sürekli çalan plak gibiler düğmeye bastığım an aynı sözcükler yoruldum kanımca ben...tek insan yapsa bunu tamam derimde herkes bi tuhaf gelıyor bana...
zeytınyağ ile suyu ayırma deneyi gibi deneylere başladım dost ile düşmanı ayırma deneyi...
zeytinyağ gibi suyun üstüne çıkanlar dost diye geçinen vatandaslar,su gibi derinlerde olanlarda dostlarım...
nese cok laf kalabalığı yaptım çenem çok düşük bu ara iş yerinde artık çok konuşmuyorum beynımdekı konusmalar sayesınde:)
işyerinde çok sevdiğim iki arkadaşım çıkmaya başlamıslar...yavrucaklarım benden korkmus bugun benı konağa götürdüler birşeyler içerken ağızlardaki baklayı çıkardılar...ama bir yalvarma gitmem için görmeniz lazım bende bi iş var diyorum bunlarda herkes gıbı ızdıvacım için ugracak diye kafamdan gecırıyorum oturduk bizimkiler döktüler içindekileri kordonda bir fotoda çekildiler bugun anısına ohhh misss misss....ben mi naptım????uzaktan yalnız bahtıyar onları seyrettım:)))yavrucuklarıma mutluluklar:)))
eve geldim müthiş soslu bir makarna yaptım yanındada közlenmiş patlıcan salatası...marifetliyim bugunlerde baya anlayacağınız...fena da kilo alıyorum bu mutfak işleri beni damacanaya çevirmesin korkuyorum valla...kısa boylu minyon biriyimde o bakımdan:))))küçüğüm ufacığım tefeciğim:))))

Hiç yorum yok: