22 Ağustos 2010 Pazar

23,08,2010 yani yarın için bana mucıze gereklı

yarın için bana mucize gerekli...
neden:
1)super bır tekstıl fırmasıyla gorusmeye gıdıyorum
2)baska bır fırmada var ama ılkı olmalı...
3)her ıkısıde olamazsa dmc yanı eskı ısyerımde olucam..
4)işte 3üncü şıktan nefret ediyorum adamlar benı tırın tırın aramaya başladılar bile...
5)parasız yaşam istiyorum valla öle bir yaşam olursa çalışmamazlık yapmıcam çalışıcam:))parasız yasam demek borcsuz yasam demek gibi geliyor bana ne hıkmetse...

1 yorum:

stuven dedi ki...

hayırlısı olsun. bence mucize seninle yarın:)