4 Eylül 2010 Cumartesi

HEY SEN Bİ BAKSANA:))

BAK GÜLÜYORUM AMA SİNİRDEN...
BAKSANA BİR ALIP VEREMEDĞİN NE BENİMLE...
TAMAM İYİ BİRİSİN İNSAN OLARAKTA SEVİYORSUN BENİ BAK BU KISMINI CİDDEN ANLADIM...
AMA OLMUYOR BÖYLE SENDEN BEKLENEN BİR DOST OL DUR ORACIKTA HADİ DOST OLAMADIN ARADA ARKADAS KALMAYI BAŞARALIM...
BAK DURUSTCE DAVRANIYORUM SANA ''kendın için birşeyler yap,diğerlerinden sananeee,kim çabalıyor senin mutlu olman için bir düşün,gerisi hikaye yani onları mutlu edıyosun kendın noluyosun bı bak''nese yıne fazla laf kalabalığı yaptım...
gün gelicek geçicek yine zman denilen illet yine konusacağız yine bak ben burdayım diyeceksın,yada burda olduğumu ben hatırlatıcam sana...sonunda aynı sahneye gerı donucez...ve ben yıne sınırden gulucem sana...

1 yorum:

stuven dedi ki...

kim çabalıyor demişsin ya aynen öyle kişi önce kendini mutlu edecek ki başkalarını mutlu edebilsin...