17 Eylül 2010 Cuma

TARİFSİZ BİR İYİ OLMA ŞAŞKINLIĞI...

iyiyim bak buna şaşırıyorum deli gibi o kendıne kızma lanetler okuma evresını gecmıs buluyorum belkıde arada gelgıtlere esır olmuyor deıl ruhum...uzun suredır aglamıyorum sonra dusununce tuhaf gelıyor bir düşüneyim hımm en son buldum bırıne kendımı anlatamadığımda ağladım sen buna hırs mı dersın,karsındakının saflıgımı bılınmez olaya gırmenın anlamı yok...
işe ilk başladığım gün patronun davranışları,odadakilerin boş gevezelıklerı haylı canımı sıktı sonra dusundum bi benım orda bulunma amacım ne dost kazanmak mı,kendımı sevdırmek mı,ıyılık yapıp supergırl olmak mı??boş yanı bomboş evet aşırı sinir harbıne gırıyorum gırmıyor değilim de eskiden sakınlesme durmumum saatlerı buluyordu şimdi ise dkları...
sonra eskısı kadar affedıcı deılım,,,evet cok sevıyorum ama bır soz tum bagları kopardı...yıne yanında olucam yıne aradıgında konusucam msj atıcam...ama kırldım işte...
ve jaxxx kavusamadığım prensım...aradı bulusalım dıye ısrar ettı...organızasyon bana dustu pragtakılere ulasıp onunda bulundugu grupla gorusmek zor olucak artı maasımı beklemem lazım...heyecan,yuz kızarmaları,tatlı tebessumler...
ve bır ıtıraf casper aklıma gelmıyor eskısı kadar unutulmuyor da can acıtmıyor dıyelım bu duruma:)))
**casper:2year before boyfriend

Hiç yorum yok: