4 Eylül 2010 Cumartesi

tilki yuvasına dönüyor...

iddaa ediyorum benim kadar iş konusunda şanssız birini daha göremezsiniz...tamam üstün yeteneklerim yok ama bir şekilde işe yarıyorum ya...şimdi kızım allahın belanımı istiyorsun diyeceksiniz bundan da emınım işin var işte adamlar sana 1,5 ay izin verdiler ne güzel pşa gibi gezdın...işte keşke işin özü öyle olsa...koşarak gitmiyorum eski iş yerime olmak istediğim yer orası değil ki???evet haddinden fazla şey bekliyorum ama unıversıteyı bıtır kole gıbı 3 sne calıs 1 sne modelıstlık kursuna gıt yetmedı ngılızce kursuna gıthadi oda yetmedı yurtdısına gıt sonuc...
numune sorumlusu ol,,,
işin tanımında yazanlarla koleksıyonun baslangıc asamasından gonderım asamasına kadar herseyden sorumlusun...işin içinde iplik temizlemekte var,ütü yapmakta var,yanlış dikilenleri sökmekte..offff diyorum bir kere daha of diyorum...

bayram gelır neyıme dıyorum sonunda işe dönücem!!!ve acı gercek deli gibi çalışma günleri beni bekliyor...
EVET TEMBELİM...ÇALIŞMAYI SEVMİYORUM...

Hiç yorum yok: