18 Ekim 2010 Pazartesi

yağmurla uykunun eşsiz güzelliği

bütün gün yataktan çıkmadım...evlenmek güzel birşey goruldugu kadarıyla ama ev yerlestırmek felaket bıseymıs...şasırmayın evlendıgım falan yok sanırım daha çok var bu duruma arkadasım evlenıyor haftasonum ev temızlemek ve yerlestırmekle gectı ve sonunda bıtkın dustum hastayım:(
iş aramaya başladım iş yerine ayaklarım yine geri geri gidiyor iş buluna kadar devam edeceğim malum borclarım:( internetten bi kaç yere başvurdum bakalım artık yuzum gulsun iş konusunda ya...
değer vermek denilen şeyin nasıl karmaşık nasıl boş olduğunu görüyorum insanların gözünde...hayal kırıklığı denilen duyguya sayfa sayfa tanık oluyoruz biri bitmeden diğeri başlıyor ...nese ne diyelim herşeyin hayırlısı herşey mukeddarat...
iyileşmek istiyorum!!!!

Hiç yorum yok: