12 Ekim 2010 Salı

yağmurlu izmirden esintiler...

!!!!duygusala bağlanır ruhunum her zerresi bedenim gözyaşlarımla atağa kalkar yağmurlu havalarda...lise döneminde kafam sıranın üstünde geçerdi yağmurlu gunlerde elımde bır kalem acaba yuzde kac sevıyor dıye fallar bakardım 50yı gectıgını hatırlamıyorum valla:))
!!!bugunde farklı değildi kafamı koyacak bir masam olmadıgı ıcın uyurgezer halde dolaştım iş yerinde ne kadar gereksız iş varsa yaptım sırf uykum acılsın dıye ama beceremedım:)
!!!ve dogal gaz denılen ıcatın ızmırın sokaklarına dosenmesıyle yagmurunda etkısıyle sokaklar camur içinde...o kadar kucugum ki 14 yasındakı kardesımın conversi tam geliyor,yagmurlugum 13-14 yas:)))
!!!şambali satan amcam el arabasıyla surmeye calsırken gozume takıldı inşaatlarda kullanılan sarı çizmeleriyle ilerliyordu benım canım ulkemın saf soforlerının hızıyla adamcagız ustu bası camur oldu:(
!!!!kaç sevgılı gordum bılmıyorumda saymadımda en cok lıselı cıft gozume takıldı oglan ceketını cıkarmıs kıza sarmıs kosuyorlardı:(
yalnızlıgın verdıgı sıkıcı yorgunluk ustune eyy dostlar bu yagmur hıc cekılmıyor heee bıde camurlu ızmır yollarıda:)))

Hiç yorum yok: