19 Mart 2010 Cuma

özledim...
belki bu kadar derin olmazdı acın yaşananlar olmasa, belki bu kadar canı acıyan olmazdım severken sevilmediğimi görseydim...
farkında değildin belki ama sen benim sığınağımdın...bilmiyorum neden bu günlerde sesine muhtacım neden nefretimin üstünü bir toprak misali örtüyor hasretin...
yaptığın haksızlıklarla boğuşmuyorum eskisi kadar, yüzüme teker tker bir tokat gibi çarpsada hayalin gözyaşına yenik değil bedenim...
kızdığında dudaklarını ısırmanı,kıskanclıgında sert bakısını,bana kızısını bagırısını,kararlılığını,yemek yiyişini,hasta oldugumda ustume tıtreyısını,aglamanı,gulmenı en mutlu anındakı surat ıfadenı,çaresiz kaldığında sımsıkı sarılmalarını,tenının sıcaklıgını,öfkeni,kendini bilmez benciliğini özledim...
ama artık herşey için o kadar geç ki...

beynimin on/off düğmeleri olsun arada sussun!!!

beynim durmadan konusuyor yine susturabılene askolsun...ev dolup tasıyor sanırım evdekı sutler ve meyve sularıyla bır cafe ısletebılırım 1 ay...kahve yapmayı ogrendım gelen mısafırler sayesınde artık daha bı kopuklu kahvelerım bg buna bence sevınmelısın:))babamın yorumuda cok hoş artık istemeye gelebilirler kahve yapmayı ögrendın:)iyi de baba beyaz atlı daha gelmeedi ki demek geldi içimden sustum:))
babanem bile yalnızlıgımı kanıtsamıs durumda tel calıyor aksam kadım dostum bg:)
-kimmiş o..
-arkadasım babaanne...kız arkadasım...
-erkekte olabilir canım
-yok valla kız arkadaşım
-daha bulamadın mı bitane...allah iyi yerlere düşürsün kızım:)
işte babanem bile yalnızlıgımı biliyor.gelen ahali zaten evlenmeme duumuma takmış...evlenmıcem evlenmıcem daha yapılacak işler var...hem ayaklarımı yerden kesen beyaz atlı daha gelmedı ...
belkide öle bişey yok gelmıyecek hiçbilmiyorum...
offf pasaportta tamam vıze kaldı gerıye zormuş bu işler parmak izi falan..
şom ağızımı yine actım babama otoparka park etme bişey olucak dedım nıtekım oldu araba bozuldu...
tuhaf bi heyecan başladı ya ciddi ciddi gidiyorum ben...beynımdekı sesler yankılanıyor karmaşık durumdayım gelmiş geçmiş tüm anlar karısmıs durumda bir lisedeyim,bir üniversiteye gidiyorum kendime geliyorum gülüyorum bulasık yıkamanın bu denli eğlenceli olduğunu bilmiyordum dogrusu...
sonra tuhaf ruyalar goruyorum sureklı aynı ınsanlar... yok evlenıyolarmıs,yok çicek veriyolarmış...tüm inandığın gerçekler bir haftada yalana dönüşebilr mi???evet dönüşür bende şaşkınım hala bir anda yok oluvermiş pinokyo bir kucak dolusu yalanla...arkasından güle güle diyoruz yapacak birşey yok....
BİRİ BEYNİMİ SUSTURSUN...

BUNLARDAN BİRİNİ BANA ALMANIZ MÜMKÜN MÜ????:))))

arda kural-emre altuğ-murat boz-ahmet kural- burak kut

16 Mart 2010 Salı

dönüyor işte dünya...

en sevdiğim mevsimdir bahar çicekler açsın,kuşlar ötsün...ama bu aralar içimde kasırgalar kopuyor...şiddetli yağmurlara gebe bedenim her gece yastıkla kavga eder durumdayım uyku diye birşey yok anlayacağın...
sorgulama dönemindeyim yine...arada kamlumbağalar gibi kafamı saklamak istiyorum gövdemde yok olsun...kimseyi duymamalıyım kimseyi görmemeliyim...uzun otobüs yolculuklarım gibi benliğimi dinlendirmeliyim...cama yüzümü yaslayıp herşeyi sorgulayıp kendimle konuşmalıyım...indiğimde yenibir ben yaratmalıyım benliğimden...olanaksız şu durumda evden dışarı çıkmam bile...
dayanamıyorum haksızlıklara...
dayanamıyorum şu dengesiz insanlara...
dayanamıyorum aldanışlarıma....
DÖNÜYOR İŞTE DÜNYA GECE OLUYOR GÜNDÜZ OLUYOR NESE BİTMİYOR İŞTE....

15 Mart 2010 Pazartesi

günün saçmalaması

***-ay şimdi araba çarpsa ölsem,vicdan azabı duyar:)
derki-prag a gidemezsin ama
-dur ezme beni,daha praga gideceğimmm....

14 Mart 2010 Pazar

umutttt....

anlattıkca bölünmüş umutlarım...biri bitmeden diğeri başlıyor umutlarımın...birgün sevileceğim,birgün tapılan ben olacağım,birgün olmak istediğim yerin zirvesinde olacağım...ama fark etmemişim anlattıkca bin barçaya bölünmüş umutlarım...
olacak dediklerim olmazken hiç olmayacak dediklerim oluyor...işte ben buna şaşırıyorum...hiç gitmez dediklerim gidiyor...hiç dönmez dediklerim bir bakmışım dönüyor...sonra yapamam dediğim herşeyi bakımışım ki yapıyorum...düşünsene 2 ay öncesine kadar yurtdısına gitmeyi hayal bile edemezken 3ay sonra bambaşka bi dünyada olucam...şaşkınım birazda ürkek...
benim hala umudum var....