5 Haziran 2010 Cumartesi

paydos...

bir süreliğine yazmaya paydos...
gerginim,hayli huysuz çekilmez,,,

paydos...

3 Haziran 2010 Perşembe

tek taşımı kendim aldım:)))


,arkadas elını yıkarken uzatıncatek taşını:) deneyim dedim yakıştı valla,beyaz atlı prensin ortaya çıkması yıl alıcak bende kendim alırım:)))bu gecenın sarkısıda bu olmalı:)))

2 Haziran 2010 Çarşamba

gerısı hıkaye:))

allahım yine tepemin tasını attırıyor şu insan yavrucukları...
güne güzel başladım aslında sabah uaynadıgımda dısarda yagmur yagıyordu kocaman bır bardak sutum eşliğinde balkonda yağmuru izledim gece o kadar geç yatıp nasıl böle dinamik kalktım inanın bende bilmiyorum...bu aralar yine uykusuzluk problemı cekıyorum melısa cayı demeyın yararı yok:)nese işte insanlara hayatımdaki yerlerini anlatmanın yolunu yordamını biri bana anlatabilir mi?onca sey gecmıs ustunden sen gel ufacık bı sebepten dostum deılsın de cocuklar bıle bunu soylemeyecek kadar gururlu...bazen yaptıgım ıyılıklerıde yuzume gozume bulastırıyorum...magazadan uretıme cıkınca halıyle mesaı kalınca yemek verılıyor bendeniz yemekle aram olmadıgı için bitiremediğim için yavrucuklarıma indiriyorum bu bile laf oldu...anlamıyorum bu insanları herseye neden bu kadar karısırlar ben ki kimseye karısmayan bırı hayatımda olan ınsanlarla mutluyum gerısı benım ıcın hıkaye:))

yok böle bişey...

bana verilen tüm sözler tutulmuş olsaydı, verdiğim tüm sözleri bende tutardım....

1 Haziran 2010 Salı

sevdim bu sözü:))

roller dağıtılmıs ezbere oynanıyor,,,ben doğaçlama yapanlardanım üzgünüm ezberim kuvvetli değil...sahnem biter oyun biter:)))

ben bile yetişemiyorum şu hayatın deişimlerine:))

sabah iş yerine gittim cayımı sımıdım yanında tulum peynırımle mıdeme ındırdım hadi temizlik yapayım dedim bu aralar favori sarkım eşliğinde aynaları siliyorum pat bi telefon aslı yukarıya nese önce olmaz falan dedim ama işsiz olma durumum var paraya ihtiyacım prag beni bekliyor çünkü boynumuz yine eğdik cıktık yavrucuklarımı asagıda magazada bırakmak pek bi koydu:(sonuc olarak beklenmedık bır durumdu...günü kavgalı oldugum sefle ıkı cıft soz ederek bıtırdım yarın ne olucak bılmıyorum:)

31 Mayıs 2010 Pazartesi

50gün...

offff haziran geldi sonunada varalımda işle olan bağlantımda kalmasın...
gece gec yatayım gunduz gec kalkayım,gezeyım tozayım asya bebekte dunyaya gelıcek eeee adaya gıdıp denızede gıreyım:))sıkıldım fena yıne evet cok sıkılgan bı yapım var belkı ben bır depresıfım sabırsızım hersey anında olmalı zaman denılen kavrama karsıyım zaman hıcbır seye yaramıyor bende. bekle babam bekle neyı bekledıysem gec kalıyorum...

özüme dönmek istiyorum...

yok benim bünyem böle deişimleri kabul etmıyor saclarımı herkes begensede yenı halıyle rengı acıldı falan ilk boyandıgın eser kalmadı ama ben pek alışamadım özüme dönmek istiyorum...