10 Kasım 2012 Cumartesi


aylar sonra burdayım,yazmayı özledim,konuşmayı ne kadar seviyorsam yazmayıda o kadar çok seviyorum aslında...zamanın kısırdöngüsünde yorgun düşüyorum,yatağa sığınmış buluyorum sonrada kendimi...huzur yastığımda çünkü tüm gözlerden uzağım,önyargılardan kuruntulardan,laflardan sözlerden gün içinde uğraştığım onca saçmalık içinde hayallere dalabildiğim,anılara tekrar geri dönebildiğim tek yer... aşka yine kapılıyorum,özlemişim hızlı çarpıntıyı hissetmeyi...uzagımda oldugunu bılıyorum mesafelerın yenılemeyecek kadar uzak olmadıgını da...yapabılır mıyım bılmıyorumda,onun ne dusundugu de dıgerlerınde oldugu gıbı umrunda değil,sonunda üzüleceğimide biliyorum...gelgitler yaşıyor,kararsız ürkek saçma davranışlar içinde tanımıyorum ki anlamlar yükleyeyim davranışlarına...korkmuyor değilim ama artık sevilmek istiyorum... her giden bir parçamı götürdü,inançlarımı,hayallerimi,dostumu,sırdaşımı...günler aylar geçiyor yıllar geçiyor belkıde çıkıp geliyorlar...bu vicdan niye gitmeyi tercih ederken ben yine aynı bendim dönüp arkanıza bakmayın şu vicdanınızla savaşmayın diyesim geliyor yutkunuyorum...şaşırtmıyor kimse herkes bilindik tanıdık aslında...durup seyrediyorum öylece sahtelikler içinde,kazıp düştükleri kuyuya bir el daha çekme derdinde adına ne koparırsam fayda bile diyorlar... nolacagını bilmediğim bir yola giriyorum belkıde yıne üzüleceğimi bile bile...bir umut benımkısı de bakalım...

Hiç yorum yok: