30 Mayıs 2013 Perşembe

sen sevdiğim tüm adamlardan farklısın cocuk, ne düşündüğünü anlayamadan dolan gözlerini seviyorum... hıc beklenmedık zamanlarda bana sokulmanı sevıyorum... hırcınlastıgımda usulca sakınce benı nasıl dınlebiliyorsun anlamıyorum.farklısın bır yerlerde çok kırmışlar seni,canını cok acıtmıslar...ve herkese olan ofkeni unutmak için sıgınıyorsun,düşünmemek için canını acıtmalarına ızın vermemek için...hakkında bılmedıgım ne cok sey var kım bılır?cabalamak dıye bırsey benım ıcın hep oldu ben hep bırılerının benı sevmesı ıcın cabaladım,yerı geldı delıcesıne hırpalandım,yerı geldı mutluluklardan havalara uctum...sonunda kendımı yalnızlıgın koynunda buldum. sımdı bır parca yıne kırgınım ve gun gectıkce ınsanlara karsı kaybettıgım guvenı tekrar tekrar kaybedıyorum.baslarken hayal etmedıgım ne varsa hepsı yasıyorum.beklentılerımı bulamıyorum,hırcınlasıyorum uzuluyorum kırıyorum belkıde en fazla senı kırıyorum. ne yapacagımı yıne bılmıyorum soyledıgım gıbı terk etmesını bılen ınsanları ayakta alkıslıyorum,,,aklın kalır ruhun kalır... sevıyorsan sev sevmezsen çay koyarız:)

Hiç yorum yok: